Hold nu kæft med at bænken ikke er stærk nok - det er første runde mod lortehold, hvis ikke start 11 kan smaske et hold fra Island, Færøerne, Skotland eller hvor de nu er fra er det sgu da lige meget hvilken bænk man har 😂😂😂
Snak
tors 24. jul 22:38
@patrickslarsen
Ja, det var ikke så godt. Men Brøndby har jo også solgt alle deres profiler som de plejer op til Europæisk fodbold.
Ja, det var ikke så godt. Men Brøndby har jo også solgt alle deres profiler som de plejer op til Europæisk fodbold.
tors 24. jul 22:40
@Donnerstiefel
Enig men nu mener jeg også i forhold til at komme i et gruppespil :-)
Enig men nu mener jeg også i forhold til at komme i et gruppespil :-)
tors 24. jul 22:42
Nå, men godnat til jer, det endte jo med at blive en hyggelig debat selvom det startede med en mindre sjov debat med en FCK fan, men sådan er der jo så meget.
tors 24. jul 22:42
Endnu en pinlig ringe indsats af Midtjylland, er så træt af at køre skuffet fra stadion.Jeg begynder at melde mig i koret om en fyring af TT , holdet er aldrig klar fra start , ved ikke om TT bare ikke kan motivere holdet til kampstart.
Ikast fs. Siden 78
WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
tors 24. jul 22:50
Er lige kommet hjem fra MCH Arena efter at have kørt over 100 km og set hvor uduelige FCM er, det varer længe inden jeg gør det igen, så længe ledelsen er der med dens uduelighed.
tors 24. jul 23:24
Dansk fodbold i Europa 2025/2026
Champions League – 2. kvalifikationsrunde:
FC København vs FC Drita (Kosovo): 2-0
Europa League – 2. kvalifikationsrunde:
FC Midtjylland vs Hibernian FC (Skotland): 1-1
Europa Conference League – 2. kvalifikationsrunde:
Silkeborg IF vs KA Akureyri (Island): 1-1
HB Tórshavn (Færøerne) vs Brøndby IF: 1-1
Champions League – 2. kvalifikationsrunde:
FC København vs FC Drita (Kosovo): 2-0
Europa League – 2. kvalifikationsrunde:
FC Midtjylland vs Hibernian FC (Skotland): 1-1
Europa Conference League – 2. kvalifikationsrunde:
Silkeborg IF vs KA Akureyri (Island): 1-1
HB Tórshavn (Færøerne) vs Brøndby IF: 1-1
fre 25. jul 01:15
Jeg synes ingen nævner Osorio. Er han så god? Synes hver gang jeg ser ham, så er han så dybt ringe. Det er ren Serie 2, med undtagelse af et par langskud i løbet af en sæson.
Generelt FCM i Europa. Denne kamp og hele sidste sæson (trods et par hæderlige resultater) er noget af det ringeste og mest enerverende fodbold man kan støve op. Satans man har Disney abonnement..
Generelt FCM i Europa. Denne kamp og hele sidste sæson (trods et par hæderlige resultater) er noget af det ringeste og mest enerverende fodbold man kan støve op. Satans man har Disney abonnement..