Det er da nok det dummeste de kan gøre. Og bytte en ung supertalent spiller for en dansk landsholdsspiller. Som ikke har så højt niveau
Snak
Skifte undervejs: FCM kaldte Pimpong hjem fra EM
I dag 16:30
Malik Pimpong udgår af den danske U19-trup, som er med til EM. Det skyldes, at FC Midtjylland har valgt at hjemkalde ham inden et muligt skifte til Eintracht Frankfurt.
Læs hele nyheden her
I dag 18:36
Syntes at ‘Fodboldtossen’ har lidt ret. Udskifte et stortalent i svøb med en spiller som nok har toppet sin karriere, selvom NK har den rigtige FCM DNA og som stadig har niveau.
I dag 18:42
Det er da nok det dummeste de kan gøre. Og bytte en ung supertalent spiller for en dansk landsholdsspiller. Som ikke har så højt niveau
I ved godt Frankfurt køber den unge FCM spiller for 4€ mil euro plus videresalg klausul.
Altså FCM sælger en 18 årig gut for 30 millioner plus videresalg klausul.
Samtidig får de lov til at købe NK for ca. 30-35 millioner mindre en de efterspurgte 70-80 millioner som var hans prisskilt.
Det er blevet leaked her til eftermiddag idag af flere rapporter at det er sådan aftalen er skruet sammen.
Så en meget bedre handel en 30-40 millioner plus Frimpong, som først blev rygtet.
I dag 19:16
FCM har nok af talentmasse til fremtiden.
FCM satser på her og nu succes, hvilket giver fantastisk mening ud fra hvad de selv har meldt ud med ambitioner, og med 2 CL-Kval kval placeringer i den nye sæson, så forstår jeg godt de går all in … Erfaringer krydret med talenter så bliver det godt.
FCM satser på her og nu succes, hvilket giver fantastisk mening ud fra hvad de selv har meldt ud med ambitioner, og med 2 CL-Kval kval placeringer i den nye sæson, så forstår jeg godt de går all in … Erfaringer krydret med talenter så bliver det godt.
FC Midtjylland <3
I dag 19:23
Nu er problemet jo at Pimpong ikke vil forlænge med FCM - og med et år tilbage nok begrænset hvor meget spilletid han vil få…. har jo allerede sidste halvår været holdt ude netop derfor… så handel med god videresalgsklausul, det er sgu det bedste de kan få ud af ham…..