et par hundrede “ vestjyder….? Ikke meget med tanke på hvor spændende en by Edinburgh er…måske de ikke ved hvor klubben er fra?
Ja det er nok forskellen fra at være vant til at spille europæisk og kun gøre det engang i mellem 😉
Hvis det havde været FCM første kamp i mange år er jeg sikker på der var kommet et par tusind.
Jeg fortryder også jeg ikke er taget afsted, da det er en fed by.
Men jeg tænker de fleste gør ligesom jeg, nemlig at vente til gruppespillet og håbe på nogen fede klubber at skal møde på udebane.
Jeg har personligt ikke råd til at tage til 5-6 europæiske udebaneture hvert år, samtidig med at skulle tage så meget fri fra arbejde.
Og tænker jeg ikke er den eneste der har det sådan.
Ja det er nok forskellen fra at være vant til at spille europæisk og kun gøre det engang i mellem 😉
Hvis det havde været FCM første kamp i mange år er jeg sikker på der var kommet et par tusind.
Jeg fortryder også jeg ikke er taget afsted, da det er en fed by.
Men jeg tænker de fleste gør ligesom jeg, nemlig at vente til gruppespillet og håbe på nogen fede klubber at skal møde på udebane.
Jeg har personligt ikke råd til at tage til 5-6 europæiske udebaneture hvert år, samtidig med at skulle tage så meget fri fra arbejde.
Og tænker jeg ikke er den eneste der har det sådan.