Snak

Mere indhold efter annoncen

Skotsk tilskuerrekord venter FC Midtjylland

ons 30. jul 23:57

Det er forventet, at Hibernian slår tilskuerrekord i moderne tid, når FC Midtjylland kommer forbi torsdag aften.



Læs hele nyheden her
𝐇𝐢𝐛𝐬 𝐀𝐰𝐚𝐲 𝐔𝐡 𝐇𝐮𝐡, 𝐔𝐡 𝐇𝐮𝐡 𝐈 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐈𝐭

Bliver en fest i morgen - Kæmpe stort, hvis Hibernian går videre.
Horsens er mit liv! Esben Hansen RAUS RAUS!
En skam du ikke støtter vores danske drenge i europa. Vi mangler virkelig et kollektivt godt i år denne gang.
så støtter du vel også Malmø?

@DrengenFraLangmarksVej2002
“ et par hundrede “ vestjyder….? Ikke meget med tanke på hvor spændende en by Edinburgh er…måske de ikke ved hvor klubben er fra?
Sudare Pro Communi Causa - dét har jeg gjort siden -80
Ja, og ikke mindst hvor nemt det er at komme derover.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har de ændret deres stadionkapacitet eller noget? Ellers undrer det da lidt, hvis et derby mod Hearts ikke har trukket lige så meget. Men det er måske ikke så stort alligevel som jeg troede? Forestillede mig en slags mini oldfirm.
Vejle Boldklub
@Drengenfralangmarksvej2002, dit håb om at Hibernians vinder i aften er en skændsel og at det så ovenikøbet kommer fra et bysbarn gør det ikke bedre.
Gul er en smuk farve, også når det ikke er påske
De danske hold må gerne blive slået ud hurtigt. Så kommer der bedre bold i tv’et når gruppespillet går i gang.
Det undrer mig at FCM står som favoritter ? De slog immervæk både Celtic og Rangers i sidste års turnering 🤔
Mon ikke TT er fortid hvis FCM ryger ud i aften
Annonce