Redigeretfre 25. jul 00:59
Silkeborg, Midtjylland og Brøndby... Det burde have været 3 sejre. Jeg godtager simpelthen ikke, at der er mødt ligeværdig modstand i islandsk og færøsk klubbold og Hibernian. Det er så nedslående, at vi ikke kan få de favorit-sejre i hus, så vi kan komme lidt op ad den koefficient-liste. Er formen bare kun til 85 minutter, eller er der en eller anden gensidig aftale mellem holdene om at de helst ikke skal imødekomme forventninger i Europa-kampe? Hvor er det skuffende altså... Jeg forventer at alle tre hold tager sig voldsomt meget sammen i returkampene, men jeg forventer også at mindst et af holdene skuffer mig. Øv. Dansk bold i Europa er efterhånden bare kun FCK, og det er for lidt og for røvsygt for os der ikke lige synes at FCK er fede.