Snak

Mere indhold efter annoncen

Skuffet Vallys: Uskarpe i de sidste momenter

tors 24. jul 23:46

Nicolai Vallys ærgrer sig over Brøndbys uskarphed og forspildte muligheder efter skuffelsen mod HB Tórshavn i Conference League-kvalifikationen. 



Læs hele nyheden her
Brøndby lever HØJT på andre klubbers formåen HVERT år... Brøndby er et midterhold der stadig lever højt af tidligeres tider formåen!!

Jeg fatter ikke at klubben Brøndby IF stadig har en fanbase!


Amatørhold!
Silkeborg, Midtjylland og Brøndby... Det burde have været 3 sejre. Jeg godtager simpelthen ikke, at der er mødt ligeværdig modstand i islandsk og færøsk klubbold og Hibernian. Det er så nedslående, at vi ikke kan få de favorit-sejre i hus, så vi kan komme lidt op ad den koefficient-liste. Er formen bare kun til 85 minutter, eller er der en eller anden gensidig aftale mellem holdene om at de helst ikke skal imødekomme forventninger i Europa-kampe? Hvor er det skuffende altså... Jeg forventer at alle tre hold tager sig voldsomt meget sammen i returkampene, men jeg forventer også at mindst et af holdene skuffer mig. Øv. Dansk bold i Europa er efterhånden bare kun FCK, og det er for lidt og for røvsygt for os der ikke lige synes at FCK er fede.
Så så jarjar. Hvem har tisset på din sukkermad?
Nu står og falder ens Brøndby hjerte ikke med en enkelt kamp i Europa eller flere for den sags skyld. Brøndby fan er noget man er by heart.
At det så var skuffende i går er uomtvisteligt. Vi røg ned i deres tempo og spillede uden gnist og power. Så kan alle hold dumme sig.
Yellowstone - Det er kynismen der tæller i Europa, se på FCK, de spiller som en pose nødder men får resultatet. Fører man 1-0 på udebane, så skal man holde nullet.
Vil man Europa, så skal man også vise det.
Den må da stå på skudtræning i Brøndby!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Evigt problem i Brøndby at få åbnet modstandersnes forsvar. Så taber de pusten og buum så der kasse i den forkerte ende. Sådan en kamp skal vindes ellers har Brøndby intet at lave i Europa.
De kan heldigvis alle nå at gøre det godt igen. Hvis man f.eks. kommer videre fra den her runde med en sejr i returopgøret og så overrasker derfra og måske endda ender i gruppespil. Det har FCM størst chance for men det er det som BIF også skal gøre - for at få det her glemt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Att Brøndby: Hvorfor skal man slide på sine øregange hvergang sådanne meldinger versus undskyldninger slynges ud. HVOR ER DE LEDER PÅ HOLDET DER KAN TAGE FAT???
"DEN LEDER"
"DEN LEDER"
Annonce