De er sgu dygtige købmænd i Ikast.,, lur mig om det ikke også er en videre salgs klausul i hans kontrakt
Snak
Sky: FCM får cirka 20 mio. for Pimpong
I dag 21:25
Ifølge Sky Sport vil FCM modtage 2,5–3 millioner euro alt inklusiv – svarende til omkring 18-22 millioner kroner – for Malik Pimpong. Desuden erfarer Sky, at han får en kontrakt, der løber frem til 2031.
Læs hele nyheden her
RedigeretI dag 21:37
Småpenge. Det vigtigste må vel være, at de har fået en kæmpe sell on klausul på ham, på 20 procent eller mere. Til den pris, måske endda højere, for deres bedste akademispiller.
Om det er en god pris skal jeg ikke kloge mig på, men det er 10 mio mindre end hvad Farzam skrev. Han har altid de meget positive briller på, men der kan selvfølgelig være alverdens bonusser og klausuler. Glæder mig til at se ham for Frankfurt. Tænker han får chancen.
Dette er en signatur.
I dag 21:47
Sky siger 20m, Farzam siger 28m, det er sådan lidt same same i sidste ende fordi der er en videresalgsklausul.
Det er vigtigt, at huske på at Malik ikke ville forlænge og derfor kun har 1 år tilbage af kontrakten, så dette er et godt scenarie.
Det er vigtigt, at huske på at Malik ikke ville forlænge og derfor kun har 1 år tilbage af kontrakten, så dette er et godt scenarie.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
I dag 21:58
Synes godt nok det er flot hvis de kan få det for ham.
6 måneder tilbage af sin kontrakt og vil ikke forlænge. Har som 18 årig ikke haft niveau til at kunne få kampe på senior og bliver nu solgt til en stor klub i Tyskland.
Og så NK tilbage.
Det er sgu da en win win.
6 måneder tilbage af sin kontrakt og vil ikke forlænge. Har som 18 årig ikke haft niveau til at kunne få kampe på senior og bliver nu solgt til en stor klub i Tyskland.
Og så NK tilbage.
Det er sgu da en win win.
"6 måneder tilbage af sin kontrakt "
Hvis det er rigtigt kan han vel bare forhandle og skifte gratis om 6 mdr? Mon du mener at om 6 mdr kan han forhandle og så skifte om 12?
Dette er en signatur.
I dag 22:07
Hvis det er rigtigt kan han vel bare forhandle og skifte gratis om 6 mdr? Mon du mener at om 6 mdr kan han forhandle og så skifte om 12?
Så vidt jeg ved har han kun en akademi kontrakt underskrev for 3 år siden og udløber her den 31 dec 2026
Så vidt jeg ved har han kun en akademi kontrakt underskrev for 3 år siden og udløber her den 31 dec 2026
Ja så er det super at få penge for ham. Nok også derfor prisen er tættere på 20 end 30 men stadig godt. Det er altid lidt tricky med de ungdomskontrakter.
Dette er en signatur.