Der er ved at udvikle sig en beskæmmende tendens til at spillerne bare går i "strejke" når det ikke lige passer dem at efterleve den kontrakt de har indgået, hvilket giver klubberne nogle stressede situationer som arbejdsgivere - og mundtlige aftaler er vel et greb man tager fat i når andet ikke bider på i dialogen, det er jo altid ord mod ord.
Usmageligt af Isak, Gyokeres og tilsvarende der tager den vej ud gennem medierne. Sjovt nok er de begge svenske ;)
Hvis Isak skal presse et skifte igennem skal der nok også betales ved kasse 1 af både købende klub og spilleren selv - alternativt må han jo sidde på bænken hos Newcastle indtil de bliver enige om fremtiden.
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈
#KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍