Jamen Newcastle står jo bare i en lorte situation. De har formået at pisse Isak af af ved at love ham en forbedret kontrakt. Et løfte de løber fra efter måske at have afvist et milliardbud. Nu er virkeligheden en helt anden. Og sådan et bud får de med garanti ikke igen. Derfor gør de klogt i at overveje de bud, der måtte komme. Hvad tror I selv hans værdi er, når han har surmulet i en sæson på bænken? Isak opfører sig grimt og Newcastle ligeså dumt.
Snak
tors 31. jul 14:42
Jamen Newcastle står jo bare i en lorte situation. De har formået at pisse Isak af af ved at love ham en forbedret kontrakt. Et løfte de løber fra efter måske at have afvist et milliardbud. Nu er virkeligheden en helt anden. Og sådan et bud får de med garanti ikke igen. Derfor gør de klogt i at overveje de bud, der måtte komme. Hvad tror I selv hans værdi er, når han har surmulet i en sæson på bænken? Isak opfører sig grimt og Newcastle ligeså dumt.
Er det noget du ved eller bare gætter på? Ingen ved reelt hvad Newcastle har lovet ham, ingen ved om Isak er sur eller pissed, ingen ved noget som helst da ingen af de involverede parter har udtalt sig.
Selvfølgelig skal Newcastle da ikke sælge Isak for 6-700 mio når alle journalister skriver at de vil havde £150m for ham. Seneste melding er endda at man slet ikke vil sælge nu hvor Sesko formentlig ryger til Man Utd.
Er det noget du ved eller bare gætter på? Ingen ved reelt hvad Newcastle har lovet ham, ingen ved om Isak er sur eller pissed, ingen ved noget som helst da ingen af de involverede parter har udtalt sig.
Selvfølgelig skal Newcastle da ikke sælge Isak for 6-700 mio når alle journalister skriver at de vil havde £150m for ham. Seneste melding er endda at man slet ikke vil sælge nu hvor Sesko formentlig ryger til Man Utd.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
tors 31. jul 14:44
Selvfølgelig skal Newcastle da ikke sælge Isak for 6-700 mio når alle journalister skriver at de vil havde £150m for ham. Seneste melding er endda at man slet ikke vil sælge nu hvor Sesko formentlig ryger til Man Utd.
Tror desværre at det løb er kørt - Isak vil til Liverpool og Newcastle gider ikke stå tilbage med en utilfreds spiller, som vil falde i værdi som tiden går
Så det er nok kun et spørgsmål om tid inden han lander i Liverpool - Isak virker ret afklaret med hvad han vil
tors 31. jul 15:38
Nu er der sjældent røg uden ild. Men lad os bare sige det. Alt er fryd og gammen, Isak træner hos Sociedad fordi det er super hyggeligt, og de sælger ham for 150 mio pund. Tror I bliver alvorligt skuffede.
tors 31. jul 17:17
Nu er der sjældent røg uden ild. Men lad os bare sige det. Alt er fryd og gammen, Isak træner hos Sociedad fordi det er super hyggeligt, og de sælger ham for 150 mio pund. Tror I bliver alvorligt skuffede.
Det har du ret i, tror de fleste Newcastle fans bliver skuffede hvis han sælges :)
Det har du ret i, tror de fleste Newcastle fans bliver skuffede hvis han sælges :)
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson