Måske et års lejeaftale med købsoption. Lyder ikke helt dumt, som Milan-fan.
Snak
Sky: Milan har spurgt på Rasmus Højlund
fre 18. jul 06:23
Ifølge det italienske medie Sky Sport har AC Milan forhørt sig om muligheden for at hente Rasmus Højlund i Manchester United.
Læs hele nyheden her
fre 18. jul 11:09
Øhh. Hvorfor skulle han rejse til Milano?
For spilletid samt nye omgivelser så han kan få noget selvtillid og karrieren på ret køl igen.
Tænker det er ret åbenlyst men nu spurgte du og så skal du naturligvis også have et svar😀
For spilletid samt nye omgivelser så han kan få noget selvtillid og karrieren på ret køl igen.
Tænker det er ret åbenlyst men nu spurgte du og så skal du naturligvis også have et svar😀
Lets talk about Six Baby
fre 18. jul 12:03
Han har da ikke manglet spilletid i United?
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun.
Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
fre 18. jul 13:09
Umiddelbart Helt klart et bedre miljø og bedre klub som tingene er nu. Kunne godt se det som et godt skridt
fre 18. jul 14:53
@MudrykTilArsenal
Nej, men med tilgangen af Cunha og snart Mbuemo så ryger han nok længere bag i køen. Og så mener jeg helt generelt at det vil være godt for ham med noget luftforandring så han kan få brudt den negative spiral han er i nu.
Så derfor mit svar til hvorfor han skulle tage til Milan. Hvis du er uenig så sig endelig frem😀
Nej, men med tilgangen af Cunha og snart Mbuemo så ryger han nok længere bag i køen. Og så mener jeg helt generelt at det vil være godt for ham med noget luftforandring så han kan få brudt den negative spiral han er i nu.
Så derfor mit svar til hvorfor han skulle tage til Milan. Hvis du er uenig så sig endelig frem😀
Lets talk about Six Baby
fre 18. jul 15:28
Hvis Milan henter Højlund, nu de har sendt Francesco Camarda til Lecce, så viser de bare endnu engang at de skider på egne folk, og at det for guds skyld ikke må være italienske spillere i truppen. Det er så trist og trættende at være vidne til.
fre 18. jul 15:35
@Scotus
Går ud fra at du er italiener😀 Som dansker håber jeg dog stadig den går igennem. Tror han vil blomstre ved at komme tilbage til Serie A hvilket vil være fedt for landsholdet.
Tror stadigvæk på at der er gemt en klasse angriber i ham, han skal smage noget succes igen.
Går ud fra at du er italiener😀 Som dansker håber jeg dog stadig den går igennem. Tror han vil blomstre ved at komme tilbage til Serie A hvilket vil være fedt for landsholdet.
Tror stadigvæk på at der er gemt en klasse angriber i ham, han skal smage noget succes igen.
Lets talk about Six Baby