Snak

Mere indhold efter annoncen

Sky: Milan har spurgt på Rasmus Højlund

fre 18. jul 06:23

Ifølge det italienske medie Sky Sport har AC Milan forhørt sig om muligheden for at hente Rasmus Højlund i Manchester United.



Læs hele nyheden her
Måske et års lejeaftale med købsoption. Lyder ikke helt dumt, som Milan-fan.
Man må håbe at han kan komme væk og få selvtilliden tilbage.
1887
Do it!
Øhh. Hvorfor skulle han rejse til Milano?
Øhh. Hvorfor skulle han rejse til Milano?

For spilletid samt nye omgivelser så han kan få noget selvtillid og karrieren på ret køl igen.

Tænker det er ret åbenlyst men nu spurgte du og så skal du naturligvis også have et svar😀
Lets talk about Six Baby
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han har da ikke manglet spilletid i United?
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Umiddelbart Helt klart et bedre miljø og bedre klub som tingene er nu. Kunne godt se det som et godt skridt
@MudrykTilArsenal

Nej, men med tilgangen af Cunha og snart Mbuemo så ryger han nok længere bag i køen. Og så mener jeg helt generelt at det vil være godt for ham med noget luftforandring så han kan få brudt den negative spiral han er i nu.

Så derfor mit svar til hvorfor han skulle tage til Milan. Hvis du er uenig så sig endelig frem😀
Lets talk about Six Baby
Hvis Milan henter Højlund, nu de har sendt Francesco Camarda til Lecce, så viser de bare endnu engang at de skider på egne folk, og at det for guds skyld ikke må være italienske spillere i truppen. Det er så trist og trættende at være vidne til.
@Scotus

Går ud fra at du er italiener😀 Som dansker håber jeg dog stadig den går igennem. Tror han vil blomstre ved at komme tilbage til Serie A hvilket vil være fedt for landsholdet.
Tror stadigvæk på at der er gemt en klasse angriber i ham, han skal smage noget succes igen.
Lets talk about Six Baby
Annonce