Snak

Mere indhold efter annoncen

Sky: Sancho kan hentes for 150 mio.

tirs 29. jul 08:32

Manchester United forlanger ifølge Sky Sports omkring 135 til 150 mio. kr. for Jadon Sancho. Dortmund overvejer at slå til, lyder det. 



Læs hele nyheden her
Er Sancho det værste køb i Uniteds historie? Alexis Sanchez måske værre?
For mig er Sancho væsentlig værre end Sanchez.
Anthony må også kandidere til titlen.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Vi lever i en verden hvor Franculino er mere værd end Sancho
Enig i de 2 sidste kommentarer 🙈
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu har Chelsea jo også "for-købt" ham en anelse for 5 mio pund. Men hold da ferie hvor har Man Utd brugt sine penge godt de sidste mange år. Det er jo lige før, en gennemsnitlig fan som spiller FM ville have gjort et bedre job i forhold til indkøb.
Kunne være vildt hvis FCK sprængte banken. Men lønnen vil nok gøre det umuligt
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Han skal vel et smut til Brentford, Palace eller Nottingham?
Mydruk
Giv mig lige en, bare en, grund til at Sancho på nogen måde skulle gide at skifte til FCK?
Giv mig lige en, bare en, grund til at Sancho på nogen måde skulle gide at skifte til FCK?


Den positive arrogance
If it aint Newcastle, it aint worth shite
Annonce