Snak

Mere indhold efter annoncen
Sancho var absolut et af de største talenter i verden og engelske navne, da United hentede ham i Dortmund. Det afspejler transferprisen i den grad også.

Blot endnu en spiller, som fik sin udvikling ødelagt i United.
United bør sælge ud af dødvægten og dem som ik er gode nok til United:
Antony,sancho,shaw,maguire,onana,rashford(permanent),mount,casemiro og leje højlund,zirkzee og garnacho ud

Så skal der hentes ind selvfølgelig, her er nogle bud(ved ik om det er realistisk)
Målmand: Diogo Costa
Forsvar: Goncalo Inacio,Jarrad Branthwaite,Milenkovic(forest)
Midtbane: Ederson(Atalanta)
Angriber: Sesko,Toney,Watkinks
Annonce