Fremragende scoring af Isidor, Haiti har været en fornøjelse at overvære hér i første halvleg.
Snak
tors 25. jun 00:47
Udover de første 30 min mod Brasilien, så har Marocco skuffet mig enormt. Mod Skotland var Marokko heldige med at vinde 1-0. Og Marokko har haft store problemer med Haiti i 1 halvleg, og har kun 2-2 kort før pausen.
tors 25. jun 00:50
For få temposkift når Brasserne er på bolden for min smag. Det er rent ud sagt drøn uinspirerende at se på.
Men Skotterne har intet modsvar hvis ikke de lykkes med at få gang i fløjene t McTs løb ind i feltet.... måske en dødbold.
Men helt ærligt en træg affære så langt trods 2-0 målet nu her.
Men Skotterne har intet modsvar hvis ikke de lykkes med at få gang i fløjene t McTs løb ind i feltet.... måske en dødbold.
Men helt ærligt en træg affære så langt trods 2-0 målet nu her.
tors 25. jun 00:50
Så gik den ikke længere for Skotland. Vini Jr scorer til 2-0. Det her tror jeg ikke Skotland kommer tilbage fra.
tors 25. jun 00:52
Ja, langt bedre kamp end Brasilien - Skotland. Synd, at Haiti ikke har helt samme kvalitet defensivt som i den anden ende, de har i dén grad spillet deres chance.
Hvordan ser det umiddelbart ud for Skotlands chancer for videre avancement, hvis de taber denne kamp? 3 point og negativ målscore bør vel ret beset ikke være nok, men de skal jo nok forsøge at begrænse nederlaget efter bedste evne i så fald.
Hvordan ser det umiddelbart ud for Skotlands chancer for videre avancement, hvis de taber denne kamp? 3 point og negativ målscore bør vel ret beset ikke være nok, men de skal jo nok forsøge at begrænse nederlaget efter bedste evne i så fald.
tors 25. jun 00:52
Skotland er bare en hån mod underholdende fodbold. De er både ringe og kedelige at se på. Forstår ikke de overhovedet har fans.