Snak

Mere indhold efter annoncen
@Ruti


Jeg tror de fleste landes medier er enige om, at de skotske fans har været de mest stemningsskabende og festlige ved dette VM. At de samtidigt har stor øl tørst kan man vel ikke have noget imod.
Fint resultat for Bosnien. Så er de også matematisk videre, og kan se frem mod at spille mod USA.
Ja, men det siger mere om holdet, at det er fansene der får mest omtale.
@Ruti

Pointen er jo netop det fede i at de fans er så muntre og 100% bag deres hold alle odds til trods - fodbold med hjertet er da fedt uagtet hvor let det er at dissikere spillernes evner (eller mangel på samme) på banen.

... og så skal man også lige ha i mente at de trods alt har spillet mod Marokko og Brasilien. De er altså ikke ligefrem de første der ikke har fået et ben til jorden.
Jeg forstår din holdning, men det betyder ikke at jeg så håber på at se mere til Skotland i denne turnering. Det er jo decideret dårlig reklame for sporten med sådan et hold.
Annonce