Dommeren dømte en udmærket kamp. Der er ikke meget at komme efter. Desuden er første mål jo et VAR dilemma, ergo dem der skal tage sig af situationen.
Jeg kan virkelig ikke klare det kvindehad fra mandemænd der foregår i fodbold. Det er så usselt og kommer ofte til udtryk.
At du har behov for at rose en anden kvindelig dommer, understøtter blot min påstand.
Jeg kan virkelig ikke klare det kvindehad fra mandemænd der foregår i fodbold. Det er så usselt og kommer ofte til udtryk.
At du har behov for at rose en anden kvindelig dommer, understøtter blot min påstand.