Selv i gamle dage havde de fleste nok dømt farligt spil; tilsyneladende er begge ude efter bolden, men det højt løftede ben står lidt i kontrast til det kun let sænkede hoved. Nu er der vel så basis for endnu en utrættelig diskussion af køn/dommerstand, mulig diskrimination/racisme og VAR-cirkus.
Og så greb fru Fortuna vist ind, lykken står endnu de kække bi.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8