Ang situationen ved det første mål vurderer både dommer og VAR team vel egentlig bare at der ikke var fare for forsvarsspilleren. Der er jo ikke tale om at han bliver "sparket i hovedet"
Snak
tors 25. jun 22:32
Shit Ecuador spiller friskt til - genpresset sidder i skabet !!
https://youtu.be/9cQlVww0zKo?is=YISehmqHWAW9bKXY
https://youtu.be/9cQlVww0zKo?is=YISehmqHWAW9bKXY
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er
vigtigt - du er savnet, Ebbe
tors 25. jun 22:35
Shit Ecuador spiller friskt til - genpresset sidder i skabet !!
Det er så det fede ved sådanne kampe for hold der har intet at tabe. Bare spil til, og håb på det bedste.
tors 25. jun 22:35
Der er jo ikke tale om at han bliver "sparket i hovedet"
Ikke?
Det vil jeg glæde mig til at få syn for i pausen.
Men spørgsmålet til de som har taget dommerkort må så være:
Bør der dømmes et frispark når benet er så højt oppe, selv hvis spilleren IKKE bliver ramt?
En anden ting som nogle kloge hoveder med lidt hukommelse måske kan hjælpe med:
Var der ikke også en fransk kvinde som var dommer, som faktisk gjorde det udmærket? Var det ved VM i 22 eller er jeg helt galt på den her?
For havde staklen i aften været god, havde hendes køn jo på ingen måde været et problem.
Det er det i øvrigt stadig ikke, kun hendes ringhed.
tors 25. jun 22:36
Der er jo ikke tale om at han bliver "sparket i hovedet"
Han bliver direkte ramt i hovedet af en støvle..?
tors 25. jun 22:40
Hun ser ikke meget - til gengæld kan man ikke klandre hende, for ikke at deltage i spillet - klodset
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er
vigtigt - du er savnet, Ebbe
tors 25. jun 22:42
Fuldstændig rigtigt. Jeg havde da også nationaliteten rigtig kan jeg se, navnet var bare smuttet.
Men hun var da generelt udmærket, også udover VM?
Men hun var da generelt udmærket, også udover VM?