Ja hun er faktisk en god dommer
Snak
tors 25. jun 22:45
Han stanger foden med hovedet. Foden var der først. Derfor får målet lov til at stå.
Redigerettors 25. jun 22:45
Hun placerer sig midt i spillet og er ofte i vejen. Havde dog en god første kamp, som jeg husker det.
Det er først nu det dæmrer for mig hvor sjældent man egentlig bemærker en god dommer i åbent spil.
Det er først nu det dæmrer for mig hvor sjældent man egentlig bemærker en god dommer i åbent spil.
https://tinyurl.com/39sk7x6c
tors 25. jun 22:46
Yes Frappart er dygtig - this one not so much
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er
vigtigt - du er savnet, Ebbe
tors 25. jun 22:47
Kan ikke mindes at have set en værre dommer til en landskamp siden den Colombianske "dommer" i kampen Danmark - Sydafrika for mange år siden.
tors 25. jun 23:01
Mega dårligt dommer arbejde !
Kan godt være, at forsvarsspilleren sænker hovedet men, det er stadig en fod, i 1.75m højde. Yder mere, er der i øvrigt kontakt. Pga. tyskerne score efterfølgende, er det jo en "skandale", at målet annerkendes !
Hun havde ellers, en god 1´ste kamp, i turneringen
Næsten sikker på, at hun ikke, får flere kampe . . . .
Kan godt være, at forsvarsspilleren sænker hovedet men, det er stadig en fod, i 1.75m højde. Yder mere, er der i øvrigt kontakt. Pga. tyskerne score efterfølgende, er det jo en "skandale", at målet annerkendes !
Hun havde ellers, en god 1´ste kamp, i turneringen
Næsten sikker på, at hun ikke, får flere kampe . . . .
tors 25. jun 23:05
Nu er den lige set igen.
Han dukker jo kun hovedet minimalt, så den burde absolut være underkendt.
Han dukker jo kun hovedet minimalt, så den burde absolut være underkendt.
tors 25. jun 23:06
Bo H brager løs om at han (spilleren fra Ecuador) bliver sparket i hovedet. Der er mega højt ben og Ecuador spilleren springer ind i foden. Det er ikke det samme som at blive sparket i hovedet. Sensation amatør.