Jo jo der er da højt ben, men det er mere hoved til fod end omvendt, syntes personligt ikke der er frispark
Snak
tors 25. jun 23:10
Imponerende – men skal Havatz ikke have gult for film
Oven i hatten ?
Oven i hatten ?
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er
vigtigt - du er savnet, Ebbe
tors 25. jun 23:10
Der er ikke noget der hedder hoved til fod som undskyldning, når benet er så højt oppe.... farligt spil alle dage...
Og dommeren forsætter så den rædderlige kurs... katastrofe...
Og dommeren forsætter så den rædderlige kurs... katastrofe...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
tors 25. jun 23:12
VAR redder Ecuador.
Ja, de skyldte da også. Jeg synes bestemt kritikken af dem i vognen burde have været hovefokus i tråden.
Ja, de skyldte da også. Jeg synes bestemt kritikken af dem i vognen burde have været hovefokus i tråden.
Redigerettors 25. jun 23:12
Han saboterer spillet.
Hun saboterer kampen.
Jo når det er til fordel for Tyskland, så har hun. Hun opdagede jo den ekstra bold på banen.
Hun saboterer kampen.
Altså har Penso slet ikke øjne i hovedet i dag. Det er da helt vildt.
Jo når det er til fordel for Tyskland, så har hun. Hun opdagede jo den ekstra bold på banen.
tors 25. jun 23:13
Dommeren overser et klart frispark (igen) og dømmer så et ikke eksisterende straffe. Ærgerlig dag på kontoret, hun må være færdig ved VM.
Redigerettors 25. jun 23:15
Den dommer bør ikke få flere kampe ved slutrunden, det sejler jo fuldstændigt. Havertz mærker kontakten og smider sig ugen efter. Hvis der var noget dér, var det et gult kort for film.
Og ja, ligeledes utroligt hvordan VAR-teamet ikke kunne se fejlen på 1-0 målet. Det er simpelthen ikke godt nok til en VM-slutrunde med så meget på spil.
Og ja, ligeledes utroligt hvordan VAR-teamet ikke kunne se fejlen på 1-0 målet. Det er simpelthen ikke godt nok til en VM-slutrunde med så meget på spil.