Snak

Mere indhold efter annoncen
Utroligt I bliver ved med at brokke jer over dommeren, når hun dømte rigtigt efter VAR-tjek. Dommeren dømmer live og det går hurtigt. Det var i øvrigt heller ikke et klart ikke-straffe. Styr nu lige jeres kvindehad. Kvinder er ikke så onde bare fordi I ikke kan score dem.
Jeg fatter til gengæld ikke h orden et så godt hold som Ecuador ikke har flere point på kontoen- de spiller bestemt lige op med tyskerne.
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er vigtigt - du er savnet, Ebbe
Styr nu lige jeres kvindehad. Kvinder er ikke så onde bare fordi I ikke kan score dem.


Sjovt nok har dem der har talt mest om dommeren et par gange nu nævnt en rigtig god kvindelig dommer, så det der giver ikke meget mening.
Ikke nemt, når man ikke er i stand til at slå Curacao, eller bare score et enkelt mål mod dem. I stedet for tvinger de sig selv til at skulle slå Tyskland. De er i hvert fald selv skyld i den ekstra hårde vej til en eventuel 1/16 finale.
Pjat Rudi - tror ikke der er en eneste i tråden der har noget at udsætte på hendes køn - kun niveauet, som altså ikke er en VM-slutrunde værdigt.
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er vigtigt - du er savnet, Ebbe
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har tyskerne drukket før kampen? Gal det sejlede lige der..
Niveauet i aften er end ikke den danske Superliga værdigt.
Men må se det som en fornærmelse, at nogen så meget som OVERVEJER at kritikken handler om hendes køn.

Men jeg håber godt nok ikke hun er taget med FORDI hun var kvinde og det ville være politisk korrekt, at have en kvinde med.

Men skulle vi en dag komme til at stå med et flertal af de bedste dommere som værende kvinder, så lad dem da endelig dømme.
Ecuador klart bedste hold. De burde så også føre 1-0, men dommeren ville det anderledes.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Tyskerne har ikke noget at spille for. Men ecuadorianerne gør det godt!
Sådan! Plata, fuldstændig fortjent.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Annonce