Snak

Mere indhold efter annoncen
Men Colombianerne gør det godt!


*Ecuador

Fedt nok med 2-1.. lidt retfærdighed er der vel.
Kan godt li at det her sker lige efter at Rüdiger nok engang har ageret som en provokerende idiot op til scoringen.... der er altså noget med karma den mand ikke fatter. Mindes også en kamp mod et Asistisk hold hvor arrogancen blev straffet.
Ecuador kan bare alt lige nu. Det er sgu fedt at se.
Fedt at dommeren ikke fløjter kampen ihjel og de får lov at gå til makronerne
Ecuador er ikke noget dårligt hold. De blev nummer to i den sydamerikanske kval.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ecuador er ikke noget dårligt hold. De blev nummer to i den sydamerikanske kval.


True, men de havde også problemer med at score mål i deres kval. 14 mål i 18 kampe er godt nok ikke meget.
mondaymatch
I dag 23:46
Fedt at dommeren ikke fløjter kampen ihjel og de får lov at gå til makronerne
Kun fordi hun ikke ser halvdelen af det....
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Kun fordi hun ikke ser halvdelen af det....


For at være fair, så har hun oppet sig her i anden, men første var godt nok elendig.
Der går til gengæld heller ikke mange mål ind på dem.
Utroligt I bliver ved med at brokke jer over dommeren, når hun dømte rigtigt efter VAR-tjek. Dommeren dømmer live og det går hurtigt. Det var i øvrigt heller ikke et klart ikke-straffe. Styr nu lige jeres kvindehad. Kvinder er ikke så onde bare fordi I ikke kan score dem.

Ha ha, fuldstændig korrekt. Det handler i dén grad om køn. Det kan mandmændende slet ikke kapere.

Dommeren har gjort det fortrinligt.
Annonce