Men Colombianerne gør det godt!
*Ecuador
Fedt nok med 2-1.. lidt retfærdighed er der vel.
Men Colombianerne gør det godt!
Ecuador er ikke noget dårligt hold. De blev nummer to i den sydamerikanske kval.
mondaymatchKun fordi hun ikke ser halvdelen af det....
I dag 23:46
Fedt at dommeren ikke fløjter kampen ihjel og de får lov at gå til makronerne
Kun fordi hun ikke ser halvdelen af det....