Tjeeving
Du mener altså at eksempelvis målet til 1-0 var korrekt?
Eller har du bare kun set de sidste 10 min af kampen?
Du mener altså at eksempelvis målet til 1-0 var korrekt?
Eller har du bare kun set de sidste 10 min af kampen?
Ha ha, fuldstændig korrekt. Det handler i dén grad om køn. Det kan mandmændende slet ikke kapere.
Dommeren har gjort det fortrinligt.Kan kun være skrevet af en der IKKE så kampen....
Dommeren har gjort det fortrinligt.