Nu skifter de kraftedme strand Larsen ud, er du sindssyg han er ringe.
Snak
I går 21:23
Jeg kan godt forstå, at Norge sparer deres bedste spillere. Frygten for at en af deres reserver skal ind og spille i de store opgør er helt berettiget.
RedigeretI går 21:28
Upamecano har været vanvittig dårlig indtil videre.
Flere uprovokerede opspilsfejl og sløvt forsvarsspil ved Norges mål
Håber han opper sig og ikke deler flere gaver ud
I øvrigt skørt at Østigaard ikke fik gult på trøjeriv på Mbappe
Flere uprovokerede opspilsfejl og sløvt forsvarsspil ved Norges mål
Håber han opper sig og ikke deler flere gaver ud
I øvrigt skørt at Østigaard ikke fik gult på trøjeriv på Mbappe
Vi må aldrig glemme den missede kvalifikation til VM 2026 - hvis vi glemmer risikerer vi at gentage katastrofen
I går 21:32
Upamecano er efter min mening overvurderet. Han er hurtig, men ikke noget teknisk vidunder.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
I går 21:34
Dembele er sgu over alle. Havde han taget sig sammen tidligere, så kunne han også bokse med Messi.
I går 21:38
Synd Dembele ikke tog sin karriere alvorligt i ret mange år. Selvfølgelig hjalp alle skaderne heller ikke, men det hænger nok også sammen med det første jeg skrev.