Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu skifter de kraftedme strand Larsen ud, er du sindssyg han er ringe.
Så kender man Ståle Solbakken igen
Jeg kan godt forstå, at Norge sparer deres bedste spillere. Frygten for at en af deres reserver skal ind og spille i de store opgør er helt berettiget.
Upamecano har været vanvittig dårlig indtil videre.

Flere uprovokerede opspilsfejl og sløvt forsvarsspil ved Norges mål

Håber han opper sig og ikke deler flere gaver ud

I øvrigt skørt at Østigaard ikke fik gult på trøjeriv på Mbappe
Vi må aldrig glemme den missede kvalifikation til VM 2026 - hvis vi glemmer risikerer vi at gentage katastrofen
Det stadion kunne ikke engang godkendes til superligafodbold.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Upamecano er efter min mening overvurderet. Han er hurtig, men ikke noget teknisk vidunder.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Dembele er sgu over alle. Havde han taget sig sammen tidligere, så kunne han også bokse med Messi.
Synd Dembele ikke tog sin karriere alvorligt i ret mange år. Selvfølgelig hjalp alle skaderne heller ikke, men det hænger nok også sammen med det første jeg skrev.
Fransk xG står på 0,9 det er en joke. De burde have scoret 7-8 mål
Ståle skal selvfølgelig gøre hvad han tror er bedst for Norges landshold - men alt andet lige er det en smule respektløst over for de mange nordmænd der har betalt kassen for at se kampen.
Annonce