@BerlinerDK
Skift tilbage til Senegal kampen 😁 Dembele er kongen. Vanvittig i Dortmund og PSG. I circus klubben Barcelona blev han behandlet som lort trods skaderne. Så de fik som fortjent.
Skift tilbage til Senegal kampen 😁 Dembele er kongen. Vanvittig i Dortmund og PSG. I circus klubben Barcelona blev han behandlet som lort trods skaderne. Så de fik som fortjent.