Snak

Mere indhold efter annoncen
Så fordi der er frispark først, så må man gerne sparke manden ned bagefter,??
Interesant holdning
Interesant holdning

Det er for helvede ikke en holdning. Det står i fodboldloven.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
AGF ligner faktisk en mesterskabskandidat. Når forstærkningerne gode skadede profiler er tilbage, så ser det virkelig godt ud for de Hviie.
Mikkellund hmmm så en laver frispark på mig, men fordi dommeren ikke har fløjtet endnu, nødslagter jeg en modstander. I din regel bog er dette ok. But why
Sikker sejr til gf! Ksdh 😁
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Eksemplet jeg anvender er at de tvivlsomme domme der altid går til fck


Hvad med at vi ikke behøves at nævne FCK og tvivlsomme domme, i en kamp der ikke omhandler FCK overhovedet?
IDKFA
Forklar mig lige hvor i reglerne der står at man gerne må sparke en mand ned, hvis der dømt frispark inden.
J.friis

Du er for d….. at høre på. Tag en kiks, og et glas rødvin. Så bliver det en dejlig dag.
Hids jer ned for satan i helvede sgu fanden
Komnulidt og dumheden består i. Du skal måske genlæse hvad du skriver, inden du poster🤮🤮
Annonce