Snak

Mere indhold efter annoncen
God kamp
vigtige 3 point!
Så viste GF lige hvordan man saver fcn over
J.friis

Det er jo dig der sidder, g tuder over alt i kampen. Skal du ikke også tude over banen?
Mikkellund hmmm så en laver frispark på mig, men fordi dommeren ikke har fløjtet endnu, nødslagter jeg en modstander. I din regel bog er dette ok. But why

Nej, så er det jo netop en opgave for VAR - og en forseelse til rødt kort.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Nej, så er det jo netop en opgave for VAR - og en forseelse til rødt kort.


Det er det sku da kun hvis dommeren overser det. Hvis dommeren ser det i første omgang er det en opgave VAR ikke skal blande sig I.
Det er det sku da kun hvis dommeren overser det. Hvis dommeren ser det i første omgang er det en opgave VAR ikke skal blande sig I.

Ja, selvfølgelig (my bad for ikke at medtage denne).
Men det ændrer stadig ikke på, at jf. fodboldloven kan/skal MKK ikke give gult til Andersson i den omtalte situation.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Men det ændrer stadig ikke på, at jf. fodboldloven kan/skal MKK ikke give gult til Andersson i den omtalte situation.


Er det fordi du vurderer at det slet ikke er til gult? Eller fordi du tror at man ikke kan få gult når der er begået frispark mod en selv først?
Annonce