Horses in blue
Uwe har haft succes på banen, siden han kom. Selvom der har været sløje perioder. Det er som udgangspunkt nok.
Og det som du bliver irriteret af som modstander, kan være det samme, som du synes er fedt, når du holder med holdet.
Nogen synes, det er fedt, Bertelsen er så "jysk" og rolig. Nogle vil kalde ham røvkedelig. Sådan er det jo bare.
Vi ser Uwe som passioneret. Du synes han er irriterende.