Snak

Mere indhold efter annoncen
bold 238250
I dag 17:15
Håndbold er åbenbart tilladt. Og nej Taco, jeg hader ikke GF


Nej nej, alle dine post omhandler bare AGF og altid i negativ format.

Det eneste jeg gjorde var at påpege dette.
IDKFA
Tænker efterhånden at de der VAR, og straffe kendelser over sæsonen går lige op.
Ingen stopper AGF denne sæson. Imponerende
Silkeborg IF
MKK skal fyres.
Jeg ser ikke kampen. Er der scoret med armen? Kan se det er MKK der er dommer, så alt kan vel lade sig gøre?
IDKFA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
J.Friis
I dag 17:14
Hvad f…. Er Parken nu i Aarhus.


Hvorfor skal Parken blandes ind i alt efterhånden?

FCK har fået er pisse billigt straffe, ligesom så mange andre i sæsonen har.

Jeg tror egentlig ikke at FCK får flere straffespark end så mange andre i suppen?
IDKFA
Klar hånd på. Bolden bliver dog (halv) clearet og det er en ny chance der skabes. Fcn sover i den aktion og venter for længe og forgæves.
@Taco mix, nej der var en spilfrekvens inden målet hvor en GF´er fik arm på bolden
De der synes “mindre godt” om AGF siger selvfølgelig den skal dømmes for hands.. jeg er satme heller ikke bedre selv, hvis F.eks Brøndby får lidt hjælp 😂
GAB Lars Jakobsen
Annonce