Snak

Mere indhold efter annoncen
Friisen gik i hak i hak i hak.
Han er helt væk ham dommeren
Hvad sker der lige der, vanvittig Anderson ikke får gult, for den hensynsløse takling med knopperne forrest. I stedet uddeler dommeren gule kort, for brok. Det er jo absurd

Fordi han dømmer frispark til Andersson.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
@j.friis

Ja, AGF bliver hjulpet af dommerne i hver kamp. Hele tuden igen og igen, eller noget…..
Enig, Anderson burde have modtaget et gult kort for den tackling
Mere indhold efter annoncen
Annonce
MKK må være blevet træt af at blive råbt ind i hovedet af AGF spillere. Så der skal statueres et eksempel. Det blev så til Tverskov
J.Friis
I dag 17:37
Vildt agf det nye Parken. Dommeren må have Oddset , eneste forklaring

BlaaThor
I dag 17:38
MKK er AGF fan. Han hader ihvertfald Randers.


Haha shit det er vildt herinde.

Hvor mange gange skal FCK blandes ind i denne kamp her?

Det når dog nye højder, når en bruger mener, at dommeren vil have at AGF skal vinde over FCN, grundet had mod Randers. Det kan næsten ikke blive vildere? Eller kan det?
IDKFA
Uanset om der først er frispark til Anderson. Må han stadig ikke udføre, så vanvittig hensynsløs tackling.
Tæt på 3-3
Men desværre klogt spillet af AGF i anden halvleg.

Uagtet MKK kan der ikke siges meget til resultatet
Annonce