Rolig nu KingCoe.
Det har ikke noget med kampen at gøre, at han hader Randers. Det er bare nogle års erfaring, som kom til udtryk.
Det har ikke noget med kampen at gøre, at han hader Randers. Det er bare nogle års erfaring, som kom til udtryk.
Uanset om der først er frispark til Anderson. Må han stadig ikke udføre, så vanvittig hensynsløs tackling.