Snak

Mere indhold efter annoncen
Rolig nu KingCoe.

Det har ikke noget med kampen at gøre, at han hader Randers. Det er bare nogle års erfaring, som kom til udtryk.
Så var den vist heller ikke værre, hans fødder er helt nede ved græstæppet og det er heller ikke med specielt voldsomt kraft. Sjovt nok spiller modstanderen også videre fuldstændig upåvirket.

Men det lugter sgu lidt af guld i Århus :)
Uanset om der først er frispark til Anderson. Må han stadig ikke udføre, så vanvittig hensynsløs tackling.

Der siger VAR protokollen så noget andet. Det er f.eks. kun hvis tacklingen er til rød (eller utilbørlig optræden), at VAR kan gribe ind i den situation.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Hvorfor har man valgt en dommer fra Aarhus til dagens kamp?
KingCoe ??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Div. Fans herinde, er efterhånden mere ude i hampen end VAR.
4-2
Så er der vidt ikke mere at snakke om haters.
Komnulidt øhhh hvad??? Forstår ikke hvad du skriver
Få nu hentet den skide østtysker til hovedstaden..
Annonce