Snak

Mere indhold efter annoncen
Men de er stadig ligaens største betonhold, ik´ Nandeyanen? :p
IDKFA
Ligner offside
Der siger VAR protokollen så noget andet. Det er f.eks. kun hvis tacklingen er til rød (eller utilbørlig optræden), at VAR kan gribe ind i den situation.


Han snakkede ikke om VAR. Dommeren må jo godt give gule kort uden det er et diktat fra VAR.
Grotesk at MKK fløjter for det frispark hvor PM bare smider sig ned
4 mål på 0,5 xG.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tæt på 5-2
Det er sjovt at se gf spille denne sæson
Burde have været 5-2 der. Men shit, GF scorer 3 i snit per kamp nu, det er altså vanvittigt.
Dommeren må jo godt give gule kort uden det er et diktat fra VAR.

Ikke i den situation, hvor der først er frispark til Andersson.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Tacomix.???? Eksemplet jeg anvender er at de tvivlsomme domme der altid går til fck, nu også har forbindelser til Aarhus. Vildt ikke.
Annonce