Men de er stadig ligaens største betonhold, ik´ Nandeyanen? :p
IDKFA
Der siger VAR protokollen så noget andet. Det er f.eks. kun hvis tacklingen er til rød (eller utilbørlig optræden), at VAR kan gribe ind i den situation.
Dommeren må jo godt give gule kort uden det er et diktat fra VAR.