Har lige set det meste af optakten.
Hvad job har David Nielsen - han siger tit “vi” når der tales som GF, men han står der som kommentator og jeg mindes da at han lige er blev ansat som træner i Norge.
Fedt at FCN siger nej til at frigive billetter, når GF nu ikke kunne/ville garantere sikkerheden for fcn’s fans.
Hvorfor vil GF egenlig have flere pladser fra fcn for man kunne under indløbet se en del tomme pladser blandt hjemmeholdet
Hvad job har David Nielsen - han siger tit “vi” når der tales som GF, men han står der som kommentator og jeg mindes da at han lige er blev ansat som træner i Norge.
Fedt at FCN siger nej til at frigive billetter, når GF nu ikke kunne/ville garantere sikkerheden for fcn’s fans.
Hvorfor vil GF egenlig have flere pladser fra fcn for man kunne under indløbet se en del tomme pladser blandt hjemmeholdet