Anyways, hvor mange gule kort skulle Argentina have haft indtil nu 3 eller 4?
Snak
man 22. jun 19:42
Du har ret, man kan ikke vinde et argument uden at have argumenter.
Den er god med dig du. Ud og råb ad himlen, eller hvad I nu gør, når ingen bider på
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
man 22. jun 19:43
Den er god med dig du. Ud og råb ad himlen, eller hvad I nu gør, når ingen bider på
Tud tud.
man 22. jun 19:43
Hold da kæft Argentina spiller svinsk. Hvor er de gule kort henne. Er dommeren min star struckt. Flot mål til gengæld
man 22. jun 19:44
Ja så fik Messi også fat i en af de helt store rekorder. Nu er han mest scorende igennem VM historien med 17 mål. Og jeg vil gætte på, at der i Portugals VM lejr sidder lige nu sidder en rigtig misfornøjet Ronaldo og surmuler.
man 22. jun 19:44
btw, der var frispark til Østrig inden mål... men det vælger man jo ikke at dømme og VAR er ligeglad. Sådan er det vel at være FIFAs prinsesse.
man 22. jun 19:45
Ja, linjen er godt nok lempelig. Dommeren lader ellers ikke til at ville høre på noget brok, men argentinerne får da lov at gå til stålet uden ostemad.
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
man 22. jun 19:45
Ud og råb ad himlen, eller hvad I nu gør, når ingen bider på
Det er farligt at være udenfor med chemtrails.
VB.