Snak

Mere indhold efter annoncen
Anyways, hvor mange gule kort skulle Argentina have haft indtil nu 3 eller 4?
Du har ret, man kan ikke vinde et argument uden at have argumenter.


Den er god med dig du. Ud og råb ad himlen, eller hvad I nu gør, når ingen bider på
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
GRANDE Messi
Den er god med dig du. Ud og råb ad himlen, eller hvad I nu gør, når ingen bider på

Tud tud.
Hold da kæft Argentina spiller svinsk. Hvor er de gule kort henne. Er dommeren min star struckt. Flot mål til gengæld
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja så fik Messi også fat i en af de helt store rekorder. Nu er han mest scorende igennem VM historien med 17 mål. Og jeg vil gætte på, at der i Portugals VM lejr sidder lige nu sidder en rigtig misfornøjet Ronaldo og surmuler.
btw, der var frispark til Østrig inden mål... men det vælger man jo ikke at dømme og VAR er ligeglad. Sådan er det vel at være FIFAs prinsesse.
Ja, linjen er godt nok lempelig. Dommeren lader ellers ikke til at ville høre på noget brok, men argentinerne får da lov at gå til stålet uden ostemad.
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Ud og råb ad himlen, eller hvad I nu gør, når ingen bider på

Det er farligt at være udenfor med chemtrails.
VB.
Hold da kæft Argentina spiller svinsk. Hvor er de gule kort henne. Er dommeren min star struckt. Flot mål til gengæld

Det har de altid været. Kampen mod Holland viste deres klamme karaktere for fuld udblæsning.
Annonce