Snak

Mere indhold efter annoncen
@Karl

En ret så tosset og ubrugelig sammenligning. Jeg kender en del troende, der hjertens gerne indgår i konstruktive samtaler om Guds eksistens. Kan man indgå i en konstruktiv samtale med en konspirationsteoretiker? Måske - har aldrig prøvet det.
Nu må I stoppe det hyleri. Det er en kontaktsport.
Naturligvis rammer ham forsvarspilleren der kommer fra venstre side kun manden. Det der til gengæld slår mig, som læger og hospitaler måske skulle kigge lidt på, der er ikke noget smertestillende der virker så godt som et straffespark, endda bedre end når ens mor pustede når du havde slået dig som lille 😂never mind me, jeg er bare træt af at se voksne mænd pive til de får deres vilje, så gør det ikke ondt længere
Ad ad og ad…
Endnu engang viser FIFA og dommerne at Argentina skal vinde… 3 svinestrege fra Argentina og ikke et eneste kort igen. Præcis som første kamp hvor Messi skulle have rødt kort, men nej heller ikke engang et gult kort 😂😂😂 sørgeligt at være vidne til
Fantastiske Messi, voldsomt fortjent af den lille troldmand
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu må I stoppe det hyleri. Det er en kontaktsport.

Sjovt hvordan det ikke gælder for hold, som spiller mod Argentina hahahahahahahahahah
Almada´s hoved hænger noget langt nede... Han blev ramt i brystet af Posch men tager sig til ansigtet. Manglende gult for film.


Du må se den igen. Han rammer ham tydeligt i hovedet. Klart gult til Posch. En svinestreg som en hårdere dommer havde takseret til rødt.
Diskussion fremfor konklusion
Hvor er han da bare goated. Man ved at han scorer minimum to alene fordi han brænder straffet.
Jeg skal da lige love for at Argentina/Messi-haderne er ude og tude i dag. Straffesparket er da fuldstændig okay at dømme. Hvis man ikke kan se at Lautaro bliver ramt før bolden så skal man altså lige en tur forbi Louis Nielsen i morgen. De der konspirationsteorier er ved at være pinlige at høre på. Der kunne helt sikkert godt være givet et par gule til Argentina men er det ikke bare sådan linjen har været efter åbningskampen. Og ja Messi skule absolut have haft gult i sidste kamp men det er der flere som er sluppet for ved lignende forseelser. Kom nu lige med niveauet herinde altså. Det er jo Nationen om igen. Det burde vi kunne gøre bedre.
Så må jeg se den igen. For som jeg så den i første omgang, bliver Almeda "kun" ramt i brystet.
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Annonce