@Karl
En ret så tosset og ubrugelig sammenligning. Jeg kender en del troende, der hjertens gerne indgår i konstruktive samtaler om Guds eksistens. Kan man indgå i en konstruktiv samtale med en konspirationsteoretiker? Måske - har aldrig prøvet det.
En ret så tosset og ubrugelig sammenligning. Jeg kender en del troende, der hjertens gerne indgår i konstruktive samtaler om Guds eksistens. Kan man indgå i en konstruktiv samtale med en konspirationsteoretiker? Måske - har aldrig prøvet det.