Snak

Mere indhold efter annoncen
Få lige niveauet op fra rendestenen, tak.


Et par perma bans burde hjælpe på niveauet. Et par brugere der kun har én agenda og ikke bidrager med noget konstruktivt.

Just my 2 cents

Edit: Takker
Det er ubegribeligt at vi kun har fået 1 gult kort i kampen indtil videre. Og endnu vildere at Argentina ikke har fået nogen advarsler endnu. Igen lidt apropos mit indlæg om de meget få gule kort ved den her slutrunde.
@Geddar mange tak for at smide ham på porten.

Der er nogle situationer hvor der sagtens kunne have givet gult, uden tvivl. Det er noget af en linje dommeren har lagt, det er da helt sikkert.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kunne du ikke starte med at lære at Mussolini betegnes Il Duce og ikke El Duce?

Edit: Virker bedre hvis du endelig ønsker at komme med en absurd fornærmelse..
Spurs
@Rikke82
Bare glem ham. Nemmere end alt andet.
Det er dog utroligt hvad argentinerne slipper afsted med af svinestreger, uden det får nogen konsekvenser
Hvor er han vild. Det er virkelig imponerende.
Annonce