Snak

Mere indhold efter annoncen

SLUT: Argentina - Østrig minut for minut

man 22. jun 18:50

Argentina og Lionel Messi skal igen i aktion. Denne gang møder de Østrig. Følg opgøret live herunder. 



Læs hele nyheden her
Jeg ser helst færrest mulige straffespark i fodbold - men lige præcis sådan en her har jeg ikke noget imod bliver dømt. Det er alt for voldsomt forsvarsspil.
Hebo mener ikke der er straffespark
Hvordan kan der være tvivl ? Det er ikke et retorisk spørgsmål. Jeg kan bare ikke se at de 2 østrigiske spillere rammer bolden.?
Syyyyyygt ! Han brænder!!!
Straffe er ok, men Messi vil ikke være topscorer...😏
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Mere indhold efter annoncen
Annonce
LOL!!! The conspiracy continues...
Han havde svært ved at få bolden til at ligge stille på pletten. Var banen ujævn lige der, og det var skylden?
Tag en leifi SIGFI.
FIFA hjælper Messi endnu engang med et gratis straffe. Dejligt at se, at nogle ting aldrig ændrer sig. Og så er det jo ekstra lækkert, når karma lige melder sig ind i kampen med et brændt straffe.
Virkelig et elendigt sparket staffe.
Hahaha, så ringe! Og endnu et af de latterlige tilløb.
Annonce