Snak

Mere indhold efter annoncen
Lasse: Jeg tror også knæet i brystkassen var det der gjorde mest ondt på målmanden.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Vild reflex redning.
De kommer da frem til lidt, Iran.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
GENIALT MÅL!

Men nok offside..
Fedt mål....hahaha. Der blev Belgien taget på sengen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Genialt frispark, men VAR tager den nok på offside
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Det tager for lang tid med det VAR.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Øv da, ville være et legendariske mål.
Gal et flot mål. Ærgerligt der var off side.
Kunne sagtens have givet et rødt.
Der slap de med skrækken, og heldige med Iraneren lige netop var offside i den fremragende dødbold.
Annonce