Vildt Lukaku ikke fik rødt. Har lige set den i slow igen, hvordan det ikke kan give rødt er en gåde. Så hellere give rødt for en hånd foran munden. 🤮
Snak
søn 21. jun 21:45
Den der med 5 sekunder til et indkast er jeg sgu fan af. Kom nu videre folkens.
Enig. Det er en god regel. Det tager alt for lang tid med de lange indkast.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
søn 21. jun 21:51
Det har sgu været et fedt VM so far. En del hold der overrasker positivt, og nogle få der har svigtet deres land (lidt). Dommerne har været gode, og flowet i spillet er mærkbart forbedret.
Jeg ved ikke helt med de vandpauser, men jeg er begejstret.
Jeg ved ikke helt med de vandpauser, men jeg er begejstret.
søn 21. jun 21:51
Synes det går lidt for langsomt når den sidste aflevering / afslutning skal ske, fra Belgien. Ja okay, offside, men ellers så virker det til at de lige mangler at smide et sidste gear på for at få den i kassen.
søn 21. jun 21:57
Den her uforløste generation af fantastiske belgiske spillere forbliver efter alt at dømme uforløste all the way home.... alone!
søn 21. jun 21:59
Det har sgu været et fedt VM so far. En del hold der overrasker positivt, og nogle få der har svigtet deres land (lidt). Dommerne har været gode, og flowet i spillet er mærkbart forbedret.
Jeg ved ikke helt med de vandpauser, men jeg er begejstret.
Jeg synes at det var bedre med 32 lande. Det er mere de store hold der har skuffet end det er de små hold som har spillet godt. Det stod klart for mig efter at have set Kroatien mod England som var på et helt andet niveau end de andre kampe. Derudover er jeg ikke fan af at så mange treere går videre. Endelig er der vandpauser og VAR som jeg gerne ville være foruden. Alt det sagt så er det jo stadig VM, men det var nu bedre i de gode gamle dage ☺️
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
søn 21. jun 22:11
Uforståeligt og ærgerligt at DR ikke lige bruger to minutter på at vise og snakke om det mulige røde kort til Lukaku.
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach