Et eller andet sted, meget symbolsk på Belgiens kamp.
Snak
søn 21. jun 22:34
Belgien er uhyr dårligt træner. Utroligt man valgte at gå med en af de mest underpræsterende trænere i nyere landsholdsfodbold. Det koster nu.
søn 21. jun 22:38
Synes det her VM er mega fedt ift. flow og dommerlinje. Genialt folk bare skal rejse sig op igen og ikke kan fake skader, at indkast skal tages hurtigt, dommerlinjen er mega fedt ift. de ikke fløjter for hvad som helst.
Men hvorfor fanden skal det hele smadres af hydration breaks!?! I guder det er et åndssvagt tiltag der bare ødelægger alt momentum.
Vi havde sgu da styr på det, med de der 30 selunder - 1 minuts pauser man tidligere har taget, når varmen blev for meget.
Men det er fandme dumt at ødelægge alt momentum med en hydration break på et aircondition kølet stadion.
Men hvorfor fanden skal det hele smadres af hydration breaks!?! I guder det er et åndssvagt tiltag der bare ødelægger alt momentum.
Vi havde sgu da styr på det, med de der 30 selunder - 1 minuts pauser man tidligere har taget, når varmen blev for meget.
Men det er fandme dumt at ødelægge alt momentum med en hydration break på et aircondition kølet stadion.
søn 21. jun 22:43
Synes der er for stor forskellige evner - 70-75% boldbesiddelse til et hold er sgu ikke underholdene - Iran magter jo tydeligt ikke at have bolden på fødderne længere end 2-3 afleveringer før den er tabt
søn 21. jun 22:44
Men hvorfor fanden skal det hele smadres af hydration breaks!?!
Jeg tænker, at det var et krav fra ESPN, FOX and NBC, for at de gad vise VM. Latterligt, ja.
søn 21. jun 22:50
Men hvorfor fanden skal det hele smadres af hydration breaks!?!
US bullshit "krav" som bare skal skride af helvede til. Heldigvis har UEFA allerede være ude og sige at de ikke ændre deres regl ang. hydration breaks, som er på 32 grader.
søn 21. jun 22:53
Altså jeg forstår hvor du kommer fra, men hvis du har så stort en boldbesiddelses %, med at du ikke er dygtig nok til at have nogen effekt, så er det vel ikke den har overtaget, der fortjener en plads videre. Man kan spille på mange måder, og jeg synes ikke de er kedelige.