Der skal bare forlænges med Divkovic. Og det skulle være sket for længst allerede.
Snak
søn 9. nov 20:31
Ha ha ha..jeg tror godt vi kan blive enige om at Morten Bruun ikke er Brøndby fan 😂 "nå så lavede Brøndby et mål og hva så..jeg fra Århus "
Redigeretsøn 9. nov 20:32
Villadsen bliver en kæmpe gevinst..
Han skal lige have flere minutter. Hans fart er så sindssyg, at bare pga. det, er han så vigtig. Ingen i suppen løber fra ham. Og han kommer til at redde point den anden vej os..
Han skal lige have flere minutter. Hans fart er så sindssyg, at bare pga. det, er han så vigtig. Ingen i suppen løber fra ham. Og han kommer til at redde point den anden vej os..
søn 9. nov 20:32
Så er Brøndby foran gf i tabellen... Vildt nok. Gad vide hvad KEP siger til det?eller om Jøden stadigvæk har AGF med 35% og Brøndby 1%.
Men topholdene er noget mere stabile end tidligere år. Det bliver ikke nemt for FCK at få lukket holdet. De skal finde en flot stime
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
søn 9. nov 20:36
Er det mig, eller har Brøndby nærmest altid et godt tag på FCN pokalkampen forleden undtaget?
søn 9. nov 20:41
Håber der er scouts på stadion...Brøndby må meget gerne få solgt et par spillere i vinter vinduet...
søn 9. nov 20:54
Sådan er fodbold så ubarmhjertigt. Nordsjælland med de største chancer og bedst spil og alligevel nede med 2. Effektivitet af Brøndby
søn 9. nov 21:28
Vi er bagud 2-0 og Jens ligner ikke en der overhovedet overvejer at skifte. Synes det virker til at han har mistet tiltroen til de unge. Måske tid til en ny på cheftræner posten..