Newcastle er nok meget glade for, at de solgte Gordon for så mange penge INDEN VM. Nøj, hvor har han været ringe.
Snak
tirs 23. jun 23:19
Enig, de er simpelthen for ideforladte og langsomme på.bolden til hold der er så defensive. Skuffende det ikke er imødeset bedre taktisk.
tirs 23. jun 23:20
Hvad er Gordons spidskompetencer? Jeg kan simpelthen ikke se det. Han er jo en total alibispiller. Madueke er jo heller ikke god, men han har fart og udfordrer.
Redigerettirs 23. jun 23:22
Ærligt. ALLE har været elendige. Meget overraskende at de ikke er der mentalt efter den måde de fandt sammen på som hold i kampen mod Kroatien hvor de var sindssyge i 2 halveg. Det her er en wierd kollektiv offdag. Nok kun et mål kan ændre noget og det er jo hønen eller ægget som de spiller.
tirs 23. jun 23:23
Der er noget power i Yirenkiy, perfekt for Nordsjælland han lige får et udstillingsvindue her til VM inden han højst sandsynligt bliver solgt senere på sommeren.
tirs 23. jun 23:28
De er da vågnet en lille bitte smule op, virker det til. Men det er stadig kedeligt at se på.