Snak

Mere indhold efter annoncen
Shit en afbrænder, det ligner ham ikke
Er ved at være træt af at se de kampe hvor et hold bare går på banen for at holde 0
imponerede at skyde den over der, svært at udføre
22% boldbesiddelse og 1 skud på mål - Damn det er røven af 4. division
Må man gerne have dækket munden til når man snakker til en holdkammerat uden det giver rødt ?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Må man gerne have dækket munden til når man snakker til en holdkammerat uden det giver rødt ?


Ja, det er kun når man snakker med modstandere.
Det er da det mest anti-fodbold man har set længe
Overskrift: Ghana gad ikke, England kunne ikke?
3 skud har Ghana haft på mål i 2 kampe - det er sgu en falliterklæring for fodbolden
Antifodbold eller ej, et godt resultat for Ghana og et de kan ende med at kæmpe sig videre fra gruppen med. Det er trods alt det vigtige, og deres gameplan virkede fint, de manglede lige den sidste skarphed til at score på en af deres kontraer.
Annonce