Shit en afbrænder, det ligner ham ikke
Snak
tirs 23. jun 23:53
Er ved at være træt af at se de kampe hvor et hold bare går på banen for at holde 0
tirs 23. jun 23:55
Må man gerne have dækket munden til når man snakker til en holdkammerat uden det giver rødt ?
tirs 23. jun 23:56
Må man gerne have dækket munden til når man snakker til en holdkammerat uden det giver rødt ?
Ja, det er kun når man snakker med modstandere.
ons 24. jun 00:00
3 skud har Ghana haft på mål i 2 kampe - det er sgu en falliterklæring for fodbolden