Snak

Mere indhold efter annoncen
Overskrift: gul bus var parkeret
CR1000

For den neutrale seer gider man da ikke følge dem selv hvis de skulle gå videre.
Man kan vel ikke klandre Ghana for at få point mod England. Der er trods alt ikke VM i flot bold. Kan man klandre England for ikke at knække nødden - well, maybe...
Mikeromulus: Tak for svar - skulle nok have sat mig lidt bedre ind i den regel 🤣
Jeg tror Ghana er ligeglad med den neutrale seer.
Tja, jeg gider nu at se hvem end der kvalificerer sig til at gå videre. Enig i at det ikke er sprudlende offensivfodbold som vi alle helst vil se, men England er et godt hold og det er jo også en del af forklaringen på at de blev trykket i bund og ikke kunne eller ville komme frem. Synes nu altid Ghana er et friskt indslag til VM, og deres fans er dejligt positivt indstillede. Tror ikke man skal forvente Ghanas næste kamp er meget anderledes, de har gode kort på hånden i forhold til at stå tilbage og vente på en kontra nu mod Kroatien.
Totalt til grin !
Et engelsk hold, der spiller gå fodbold, de første 75min.
Ville/kunne de ikke noget. Oder was . . . .
Et ghanesisk hold, der spiller på et uafgjort resultat, kan man vel, egentlig ikke klandre. Ydermere, bliver Ghana snydt, for et kæmpe straffe, sidst i kampen !
En dommer, der åbenbart, havde slugt fløjten. Det føltes sådan, med alle de kamp afbrydelser mm. Jow jow. Sikke en spændende kamp. NOT !
Karakterer for begge hold: Et stort NUL (0)
Annonce