Snak

Mere indhold efter annoncen
Ah, der var ingen i nærheden af Bellingham. Flot mål.
Føj hvor er de englændere heldige.
1 skud der finder målet, virkelig synd. England fortjener ikke at gå videre med sådan som de spiller (af lort)
Det er sgu da hamrende fortjent af et England der oven i købet har haft dommeren imod sig.
Puha, der sendte Jude England videre.. Bliver overrasket hvis Slovakiet overlever forlænget.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så for fanden. Hvad så med den piedestal alle har kommet England op på i forventningen om at rive dem ned igen?
Bellingham redder englænderne. Selvfølgelig! Hvem ellers? Vanvittigt mål!
Massivt pres og fortjent nok. Vavro er nok træt, men han står da ret langt fra Jude og presser ham slet ikke.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Mon ikke englænderne alligevel får fedtet sig videre til kvartfinalerne i den forlængede spilletid? Synd for slovakkerne.
FC København - jysk medløber siden 2002/03
Slovakiet har kæmpe ære af denne kamp.
Annonce