Snak

Mere indhold efter annoncen
FUCK hvor er det ærgerligt latterlige lortehold, håber slovakkerne kan finde noget godt frem
Nå mon “geniet” Southgate tør at gå efter 2-1 eller fedte den hjem til straffe?
Burde dømmes farligt spil!
farligt spil? Hvem er han tæt på? Ringe dækket op
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Cmon Vavro & co.
Hvordan Pickford, undgår at få et Gult kort, for at trække tiden, er mig en gåde.
Jeg holdt op, med at tælle, hvor mange henstillinger, han fik fra dommeren, om at få fingeren ud !
Og så, er han noget af det mest, usympatiske menneske , på en fodbold bane. .
Føj for den lede
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Game over, så vågnede stjerne op, synd for Slovakiet.
Det er så ikke et Saksespark!
Kludemål
Haha så mega tilfældigt som det kan blive. Southgates røv er reddet.
Foden, Saka, Kane den mest overvurderet fromtfrio ved dette EM. Hold kæft de har været ringe
Selvfølgelig får de skrabet den hjem, men der er virkelig intet skræmmende ved England. Man har en fornemmelse af, at de kunne få en ordentlig sæk, hvis de mødte et godt hold. Måske Schweiz kan gøre det.
Annonce