Snak

Mere indhold efter annoncen
Smørhåret på skovtur
Absurd Slovakiet slipper for rødt der
Helt vildt, at han fik et gult kort i første halvleg for en langt mindre forseelse, men så får han ikke gult kort nr. 2, selvom den var klokkeklar.

Er det ikke sådan en typisk situation, hvor dommeren efterfølgende godt vidste, at det gule kort i første halvleg var for tyndt, og derfor får spilleren længere snor i forhold til det andet gule kort?
Ustabil ham dommeren ja
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Frygtelig dommer, i første smed han rundt om sig med gule kort, nu er det umuligt at trække et kort
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gjør vel lurt i å hive ham Kucka ut nå slovakiske trener..
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Endnu et kæmpe gult kort idioten misser
Den tyrkiske dommer snyder jo England.
Saka går sgu ned på VB, haha.. den må jeg give Southgate, for jeg sagde, at han ikke havde nosser til at træffe de store beslutninger, men det der er helt sikkert en kæmpe beslutning.
Det er sgu tyndt at dommeren ikke tør følge linjen.
Annonce