Snak

Mere indhold efter annoncen
Dommerstandarden ved denne slutrunde har generelt bare været for ringe og ham hér er ingen undtagelse. Det er noget bekymrende.
Jeg holder med Slovakiet, men ham Kucka burde ha haft rødt kort to gange nu
Dommerne stinker, VAR stinker
Bellingham er godt nok en ynkelig spiller, han spiller gerne selv svinsk, men kaster sig konstant og hele tiden selv.
“ Martinovic
I dag 18:40
Hvis der er nogen, der har problemer med at sove om natten, kan jeg anbefale at sætte en kamp på med Morten Bruun som kommentator.


Han er aldeles kompetent i sit fag.”

- Præcis Martinovic. Men hvis man ikke selv forstår fodbold så forstår man heller ikke hvorfor Morten Bruun er høj klasse.
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gad vide, hvad Foden har på Gareth - siden Foden får SÅ lang snor.

Og alle Foden dødbolde er ikke fem potter pis værd.

Saka på venstreback - så kunne man lige så vel udtage Tyrick Mitchell.
Absurd de to båthorn sidder og omtaler Southgate som en kæmpe succes, absurd
Bellingham kunne også have fået billetten, da han prøver at filme sig til straffe.
Øj, Kane. Kæmpe chance.
Harry Kane i gude, haha hvor er han dog uskarp
Annonce