Snak

Mere indhold efter annoncen
Mærkeligt at se Kane brænde sådan en hovedstødschance
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
moderator
"Dommerstandarden ved denne slutrunde har generelt bare været for ringe"

Synes du det har været så galt? Synes faktisk niveauet, herunder brugen af VAR har været på et ret fint niveau. Det er langt over hvad man er vant til fra PL.
https://kortlink.dk/sudv
sydporten er virkelig en dårlig dippedut.
Er det virkelig det mægtige Anglia der har så dårlige spillere?

Watkins ville gøre underværker nu.
England har brug for et nyt landshold, derimod vil Slovakiet næppe ha’ en ny dommer.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er bare den samme historie med England. Så mange individuelle, gode spillere, men som kollektiv fungerer det næsten aldrig.
det er mest bare Oliver i går der har været dårlig, VAR har været ret on-point generelt.

Og Orsato havde vel en af de bedste dommerpræstationer overhovedet i Tyskland Schweiz kampen.

Selv Turpin har dømt fint.
Spændende om der kommer et VAR straffe til England her til sidst...
It's so easy to laugh, it's so easy to hate It takes strength to be gentle and kind Bif siden 1985
Det er bare den samme historie med England. Så mange individuelle, gode spillere, men som kollektiv fungerer det næsten aldrig.

Man skal ikke mere end 2-3 slutrunder tilbage før det var kollektivet som Southgate havde skabt der blev rost og kvaliteten der manglede.
Manchester United Brøndby IF
jeg er lettere rystet over at england stadig kun har skiftet 2 spillere ud.
1887
Annonce