Mærkeligt at se Kane brænde sådan en hovedstødschance
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Det er bare den samme historie med England. Så mange individuelle, gode spillere, men som kollektiv fungerer det næsten aldrig.