Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor helvede skifter han ikke Arnold ind, han kan da skyde udefra
Springer
Vil lige sige at jeg kaldte den her inden kampen startede, i tråden med begge holds startopstillinger 🙄.

I morgen sender Belgien Frankrig ud.
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Suk 1-1.
jeg kan ikke bære det.
hvorfor slutter kampen ikke.
Arghhhh
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hahaha flot! Jeg kunne ikke vente
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
moderator
Og så scorer de på sådan et fire minutter inde i overtiden!!
https://kortlink.dk/sudv
Nå tegnedrengen jubler, hjertet bløder
f...g uretfærdigt at briterne skorer
Burde dømmes farligt spil!
Annonce