Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er pænt fortjent at FCN vinder i dag. FCM er ikke med overhovedet.
Julen vare virkelig helt til påske!
Tak FCN
Fin stilling, men uanset hvordan det ender er der lang vej igen. Når det er sagt er der ingen tvivl om, at det kan ende med at blive en perfekt dag for os.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
Nå, så er der gang i en masse planløst lossen bolden frem igen, igen.
Nede 0-3 og modstanderen snydt for hele 2 klokkeklare straffespark.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Minder det egentlig ikke meget som de andre kampe FCM har spillet i foråret? Forskellen er bare at modstanderen gider score på deres chancer i den her kamp.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Jo Paul. Det er sandt. Alle andre hold glemte bare at score.
I guder.....
Fin stilling, men uanset hvordan det ender er der lang vej igen. Når det er sagt er der ingen tvivl om, at det kan ende med at blive en perfekt dag for os.

Det lader det til
Og næste runde hedder , Brøndby - Silkeborg , FCN-FCK, Afg- FCM
Med tur i den er vi foran med 5/8 point efter næste runde :)
Hæ hæ. Dødboldsspecialisterne bliver rundbarberet
Charles banker på til start elleve.
Annonce