Snak

Mere indhold efter annoncen
Godt arbejde på græs af FCN
FCN er rækkens bedste hold, når de gider og tager sig sammen.
FCN er rækkens bedste hold, når de gider og tager sig sammen.


Noget forbandet vrøvl at skrive. Hvis det var sandt lagde de jo nummer et.
Pas nu på Hedens Juvel/Steinleins Drøm.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Vildt at vi stadig tager vores indkast hurtigere end FCM selvom det er FCM der skal hente
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Noget forbandet vrøvl at skrive. Hvis det var sandt lagde de jo nummer et.


De har ikke præsteret stabilt, mens de har spillet i Europa. De spiller bedst fodbold, når de folder sig ud som i dag.
Igen, der er ingen der går på banen og ikke "gider" spille. Så det er stadig noget vrøvl du får skrevet.
bold: Fc Kronen har ret. FCN har et højt topniveau, men tilsvarende lavt bundniveau. Det er meget kendetegnende for unge trupper.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Så drop "gider" i den sætning.
FCM viser jyske gummiben idag. De havde ellers chancen idag for at koble FCK lidt af i guldstriden.
Annonce